تردید دستگاه قضایی در مورد صحت ادعاهای همسر گری اسپید
نوشته شده توسط : xmovies

اسپید كه هدایت تیم ملی ولز را برعهده داشت، دو ماه قبل در حالی كه در پاركینگ خانه اش حلق آویز شده بود، توسط همسرش پیدا شد اما هیچ نوشته ای كه حاكی از خودكشی باشد، در كنار او پیدا نشد.

به گزارش روزنامه های انگلیس، اكنون مأمور رسیدگی به پرونده اسپید اعلام كرده است، دلیل مرگ وی حلق آویز شدن بوده اما معلوم نیست این كار عمدی بوده یا تصادفی.

او و همسرش شب قبل از این حادثه برای یك مهمانی شام بیرون رفتند و در مسیر بازگشت به خانه حرف هایی را رد و بدل كرده بودند.

لوییس اسپید می گوید، بعد از حرف هایی كه زده شد، از گری خواسته كه برای رانندگی به بیرون برود اما شوهرش در را قفل كرده و به او گفته كه حق ندارد جایی برود.

وی در بازجویی ها افزوده است: بعد از اینكه رسیدیم از پله ها بالا رفتم و پنج یا 10 دقیقه ای روی تخت دراز كشیدم بعد تصمیم گرفتم برای اینكه فكرم آزاد شود، كمی رانندگی كنم. بعد از مسافت كوتاهی به شوهرم زنگ زدم اما جواب نداد به همین دلیل سعی كردم دوباره با او تماس بگیرم. شب را در ماشین ماندم و ساعت 6 صبح از خواب بیدار شدم. سپس رفتم كه دوش بگیرم اما متوجه شدم كه تعدادی از كلیدها در جای همیشگی خود نیستند به همین دلیل رفتم ببینم شوهرم هنوز هست یا رفته اما از پنجره او را دیدم كه خودش را حلق آویز كرده. بلافاصله بچه ها را بیدار كردم و به اورژانس زنگ زدم.

لوییس بعد از تماس با اورژانس به توصیه آنها طناب را پاره كرده بود و بعد از هشت دقیقه كه پرسنل اورژانس رسیدند جسد سرد و كبود گری را مشاهده كردند. 20 دقیقه تلاش آنها برای نجات جان او هم نتیجه ای نداشت.

لوییس اسپید تأیید كرده است كه گری قبل از مرگش هیچ یادداشتی از خود بر جای نگذاشته است اما چهار روز قبل از حادثه از طریق پیام كوتاه در مورد پایان دادن به زندگی اش حرف زده اما در عین حال از امیدهایش به آینده هم گفته بود.

همسر گری اسپید در بازجویی ها وجود تنش در رابطه آنها را تأیید كرده و گفته است: ما هم همانند همه زوج ها دچار مشكلاتی بودیم اما سعی كردیم همه آنها را برطرف كنیم.

گری روز قبل از مرگش در یك شبكه تلویزیونی در مورد تیمش و امیدهای خود برای موفقیت در مسابقات انتخابی جام جهانی 2012 صحبت كرده بود.

اما 'كرول اسپید' مادر گری می گوید، لبخند او در تصاویر تلویزیونی قبل از مرگش، مثل همیشه نیست و برق شادی در چشمانش دیده نمی شود.

گری اسپید در سال 2010 جایزه MBE را دریافت كرد اما به گفته همسرش خود را سزاوار دریافت این جایزه نمی دانسته و به اصرار دو فرزند پسرش آن را قبول كرده است.

9126**1440





:: برچسب‌ها: پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: